Nieuws vanuit Fernvale (Australie) - Reisverslag uit Fernvale, Australië van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu Nieuws vanuit Fernvale (Australie) - Reisverslag uit Fernvale, Australië van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

Nieuws vanuit Fernvale (Australie)

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

14 Mei 2011 | Australië, Fernvale

Hallo Hallo iedereen,

Hier weer wat nieuws vanuit Australie.
Ik heb van de week een mailtje gekregen van Waarbenjij.nu. Daar in stond dat er een aantal dingen zijn aangepast op de pagina. Gelukkig een hoop voor delen!!!

Wat ik even kwijt wil:

Ipv 10 foto's die wij op onze pagina konden zetten is dat nu verhoogt naar 150 foto's :D:D

Ik heb de locatie iets duidelijker aangeven op het kaartje van Google maps op deze pagina waar ik momenteel verblijf voor nog een aantal weken!!!

Ook heb ik mijn terugkomstdatum aangepast en zal ik op 29 juli vertrekken vanuit Brisbane Airport voor de terug reis naar Nederland. Volgens mij is het nog 77dagen of iets langer. Dit ook ivm de bruiloft van mijn zus die begin augustus plaatst vind.
Over precies 1 week vier ik mijn verjaardag hier in Australie met Familie van Frans (de Man van mijn moeder voor de gene het niet wisten). Het dak zal er vanaf gaan, dat is een ding wat zeker is!! In ieder geval fijn dat ik het bij hun kan vieren dan in de middel of no where in Australie ;) Allemaal wel spannend en raar om me verjaardag te vieren zonder de familie in Nederland en mijn trouwe vrienden groep :( Ik zal zo snel mogelijk proberen om nog meer foto's van mijn vakantie op deze pagina te zetten voor de gene die geen beschikking hebben over Hyves en of Facebook. En uiteraard komen de foto's van mijn party er ook op te staan :P Voor de andere plannen en dingen die ik nog ga ondernemen, daar ben ik momenteel druk mee bezig om die dingen uit te zoeken en te regelen en zal ik jullie ook uiteraard binnenkort van op de hoogte houden.

ps: kijk niet naar het kaartje rechts van dit reisverslag (die plaats ligt in het midden van Australie ;) )

Groetjes knuffels en een dikke kus
Stanneman vanuit Australie!!


  • 14 Mei 2011 - 05:03

    Lia:

    Ene hele goeie morgen, zoon tis hier zeven uur in de ochtend, en ik logeer bij je zusje,dus ik zit met Okki op schoot. Leuk weer om een krabbel te lezen, ben benieuwd wat de verdere
    plannen zijn,van wat je nog gaat ondernemen. Groetjes dikke X moeders

  • 16 Mei 2011 - 08:43

    Annelies:

    Hey stanneman, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. ik ben wel vroeg, maar beter dan te laat! Heeeeel veel plezier nog en denk nog aan mijn beertje he'!!! Dikke knuffies en x Liesje.

  • 18 Mei 2011 - 06:39

    Stan Verhoeven:

    Hey Annelies,

    Hoe gaat het met je??
    Ik heb zeker aan je beertje gedacht en al gekocht voor je. Bedankt voor de felicitatie, over drie dagen is het zover dan worden we 24 jaartjes oud. Vier hier me verjaardag met me vriendin en de familie van de man van me moeder. Heel veel groetjes en knuffels Stanneman

  • 20 Mei 2011 - 13:38

    Lia:

    Hallo lieve Stan, van je lang zal tie leven, van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag. Heel veel plezier daar met iedereen maak er een leuke dag van, gebeurt niet vaak dat je zo ver weg van huis je verjaardag kunt vieren.
    Groetjes dikke kus xxxxxxxxxxxx Lia & Frans

  • 20 Mei 2011 - 13:39

    Sanne:

    Van harte gefeliciteerd met je 24ste verjaardag.

  • 20 Mei 2011 - 20:17

    Oma.:

    stan van harte en een gezellige dag en heel veel gr uit limburg aan allen oma .

  • 21 Mei 2011 - 09:14

    Ine Aspers:

    hallo stan een hele fijne verjaardag gewenst en veel groetjes

    ine

  • 27 Mei 2011 - 19:13

    Astrid:

    Hallo Stan
    Ik hoorde van je moeder dat je het zo naar je zin hebt in Australie dus ben
    ik maar eens gaan kijken op je site.
    Het ziet er geweldig mooi uit en leuk met de koalabeertjes en kangaroes,de krokodillen zijn wat minder ik wens je nog een leuke tijd daar geniet ervan groetjes van astrid collega van je moeder

  • 29 Mei 2011 - 08:30

    Henriette:

    Beter laat dan nooit, Stan gefeliciteerd met je 24ste verjaardag. geniet ze nog de komende tijd!!

    Groetjes Henriette

  • 11 Juni 2011 - 19:54

    Ans:

    he stan hoe is het allemaal met jouw kan je het nog vol houden en ben je nog ziek of is het weer voorbij ik wens je nog veel plezier groeten ans

  • 15 Juni 2011 - 04:07

    Stan Verhoeven:

    @ Ans; met mij gaat alles weer super. Weer helemaal opgeknapt. Binnenkort weer verder met rondreizen etc. Gr Stan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 22081

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 31 Mei 2015

Visit back home!

25 Februari 2011 - 26 Juli 2011

Thailand & Australie

31 Juli 2012 - 30 November -0001

Big move Down Under!

Landen bezocht: