1ste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu 1ste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

1ste dag Bangkok

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

27 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Dag lieve kijkbuis kids!

Wij zijn veilig aangekomen naar 10ur vliegen. Moet zeggen dat het supppper spannend was om de eerste keer te gaan vliegen en dan gelijk 10uur achter elkaar. Het enige wat wel tegen viel in het vliegtuig, was dat we geen eigen beeldscherm etc. hadden en met zijn alle naar een groot scherm moesten kijken :( Eenmaal in Thailand aan gekomen merkte je gelijk toen je vliegtuig uit kwam dat je in een soort van wartme golf liep ( en dat dan nog met je winterkleding aan :S) Naar ongeveer 45min in de wachtrij te hebben gestaan bij de douane waar je voor een stempeltje stond te wachten, hadden we onze tassen gehaald en werden we gelijk door de kennis van Kars van het vliegveld gehaald en zijn we op de snelweg naar Bangkok gaan rijden. Nu kan ik je zeggen dat het niet een snelweg uit Nederland is maar meer een Racebaan. Je mag hier namelijk zo hard rijden als je zelf wilt bijv. 200km per uur. Zolang dat je niemand raakt zal er ook niemand wat van zeggen. Echt een wereld van verschil. Eenmaal aangekomen op de plats van bestemming hebben we even de tijd gehad om te douche en omkleden. Daarna zijn we gelijk Bangkok in gegaan, we hebben daar al gelijk supper lekkere gerechten op uit de Thaise keuken (echt om aan te raden, en je vinger bij af te likken). Daarna zijn we door gegaan naar het Koningklijk Huis, de daken waren bijna allemaal van Goud :O Direct naast het Koningklijk huis lag China Town, supper mooi om te zien met al die kleine marktjes en uiteraard vielen wij al Wester lingen gelijk op vooral Kars bij de dames met zijn 2.02cm. 's avonds zijn we met het hele gezin weesten eten bij de Italiaan super goed eten. Zelfs de auto werd voor je op een prive parkeerterein neer gezet. Allemaal van die dingen die je thuis niet meer maakt. Kort daarna rond een uur of elf zijn we lekker naar bed gegaan om onze Jetlec uit te slapen. Het is hier nu 34graden we zien al redelijk bruin naar 1 a 2 dagen. Zometeen gaan we naar een weekend markt die schijnbaar supper groot is. Die foto's zullen vanavond op mijn Facebook staan. De foto's van gisteren staan er al op. www.facebook.com/verhoeven1987

Met een zonnige groet uit BANGkok

Stanneman

• 27 Februari 2011 - 10:55

Laura:

Fijn om te horen dat de eerste keer vliegen toch reuze is meegevallen.
    Wat een indrukken allemaal. Ik zou zo met je willen ruilen, maar dat doen we maar niet hè.
    Geniet en let goed op elkaar. Xx

• 27 Februari 2011 - 12:49

Frans En Lia:

hallo stan leuk om je verslag te lezen wat een programma, geweldig, en wat een ontvangst super.Je had me mee moeten nemen in die rugzak van je.
    Veel plezier voor jullie daar allemaal,
    veel groetjes en n dikke X van moeders.

• 27 Februari 2011 - 17:53

Henriette:

Hoi Stan leuk om dit te lezen, ik ga je volgen.. Geniet ervan en vooral van het weer!
    groetjes Henriette(px)

• 27 Februari 2011 - 18:51

Oma Cobi:

hallo stan wat fijn dat het vliegen goed is bevallen pas op nu heb je de smaak te pakken .wat fijn de je een goed adres hebt in bangkok .ik heb genoten van je reis verslag wat fijn dat het zo makelijk kan ik laat mij
    verrassen op de volgende mail gr oma cobi van uit het donkere ziuden .

• 28 Februari 2011 - 12:44

Suzanne Van Rooij:

Super leuk zeg :D

Heeeel veel plezier samen..
    enne doe voorzichtig haha

x

• 28 Februari 2011 - 15:46

Stan Verhoeven:

Hallo daar,

Leuk om de berichten van jullie zo te lezen vanuit het supper warme Bangkok momenteel is het 38 graden hier. Als jullie foto's willen bekijken kan je naar mijn Facebook pagina gaan onder het volgende website: www.facebook.nl/verhoeven1987

• 28 Februari 2011 - 15:53

Stan Verhoeven:

Sorry foutje, de website is www.facebook.com/verhoeven1987

• 01 Maart 2011 - 09:56

Astrid:

Leuk Stan. Leuk om zo je verhaal te lezen.
    Veel plezier daar en hoop dat je nog meer leuke verhalen zal hebben.

• 01 Maart 2011 - 09:57

Astrid PX:

Anders weet je het niet. Maar veel plezier!!

• 01 Maart 2011 - 12:18

Ans:

he stan je heb het wel naar je zin he geniet er maar van groeten uit koude breda

• 04 April 2011 - 06:48

Ancila Klootwijk:

hoi stan met ancila klootwijk ik ben een nichtje van je moeder lia ik kreeg van haar dit adres door ik wil je een goede toekomst toewensen vele groetjes ancila en mijn dochter michelle uit oosterhout ik heb ook een emailadres als je wilt toevoegen leuk zonnebloem41@hotmail.com en facebook ik hoop hier op iets te horen
    groetjes