Verslag van de afgelopen 2 a 3 dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu Verslag van de afgelopen 2 a 3 dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

Verslag van de afgelopen 2 a 3 dagen

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

02 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo hallo,

Hier weer een nieuw reisverslag van de afgelopen dagen. Kars & ik zijn de afgelopen 2 dagen lekker zelf even op pad geweest door Bangkok. Een van de eerste dagen zijn we terug de grote City in geweest met de Skytrain ( een treinrails boven het wegdek waar de auto rijden). Toen wij bij een van de stations uitstapten (genoemt NaNa) liepen wij vrijwel direct een grote shopping mall binnen, ik kan je vertellen dat ik niet graag van al dat shoppen houd. Maar dit zou toch iedere man willen doen al is het alleen maar vanwege de Airco:) Buiten dat zijn deze shopping Malls niet te vergelijken met een plaatste Barones in Breda. Want die stellen echt niks meer voor (of voor onze Limburgers de Macado) Je kunt een Lamborgini kopen Masarati, Porsche 911 :O(zie foto's op Facebook) tot de grootste Phillips tv je kunt het zo gek niet bedenken of hier hebben ze het wel. Buiten dat word je als West - Europeaan erg gerespecteerd door de Thai omdat ze er eigenlijk al vanuit gaan dat je veel geld komt besteden. Naar de grote Shopping Mall zijn we door gelopen naar een van de leukste straat al zeg ik het zelf. Daar staan overal markt kraampjes, West - Europeese Bar's en Club's. Heb daar even een baterij aan zonnebrillen gehaald voor geen 3euro per stuk haha:) Uiteraard word hier door iedereen aan geraden om regelmatig veel te drinken i.v.m de warmte. En dat hebben we ook zeker gedaan even lekker een aantal pilsje gedronken. Daarna zijn we lekker weer naar huis gegaan en hebben ons lekker laten verwennen met een heerlijk Thias gerecht, en die zijn aardig pittig tot dat je er bijna van gaat vuur spuigen. De dag daarna zijn we de Wallen van Bangkok gaan bekijken want schijnbaar heel mooi moest zijn en dat is het ook zeker. Alleen pas wel op dat je niet bij de eerste beste tent naar binnen word getrokken. Het gebied zelf is ongeveer 4 a 5 straten groot, en we hebben ze ook allemaal gehad om vervolgens daarna lekker naar een normaal cafe te gaan om lekker een ijs koud pilsje te gaan drinken met een temperatuur hier van gemiddeld 38+. Ook hier barst het van de Mc Donalds, Bruger king, KFC noem het maar op en ze hebben het allemaal. En dat hebben we eens even uit getest bij de Mac. Die avond zelf zijn we weer terug Bangkok in gegaan om het nacht leven te gaan ontdekken, we zijn op Frank's aanraden naar een Cafe geweest genoemd Cheap Charlies een supper leuk cafetje van nog geen 1 vierkante meter. Die vierkante meter is letterlijk alleen maar de bar zelf en het is de bedoeling dat je eigenlijk op straat binnen bepaalde lijnen je pilsje op drinkt die hier in Bangkok echt lach wekkende prijzen hebben 70 Bath om gerekend 1,75 euro. Daar hebben we er natuurlijk een aantal van op. Daar hebben wij van 8 tot 12 gezeten en zitten kletsen met een stel fransen, wat supper gezellig was en over van alles en nog wat hebben zitten babbelen. Daarna zijn we naar een supper grote Nachtclub gegaan met een supper chique uiterlijk. Waar de vrouwlijke stripsters staan te dansen op de bar. Al met al waren we rond een uur of 5 's ochtends weer thuis en zijn daarna lekker ons bedje in gekropen. En tot op heden ligt er nog steeds eentje bij te komen van gister ;) Morgen gaan we naar een Nederlands feest met alleen maar Hollanders, het feest zelf is weer in een supper chique hotel, en ze hebben er Frinkandellen Mmmmmmmmm dat word smullen. Vrijdag gaan we naar het Noorden van Thailand Chang Mai genoemd, waar Frank nog een huis met zwembad heeft. En ook daar zullen we zeker gaan genieten.

Groetjes uit het Suptropische Bangkok
Stanneman

• 02 Maart 2011 - 13:41

Lia:

hallo Stan wat leuk om te lezen hoeveel lol jullie samen hebben en waar je samen bent geweest .Hier in Nuth schijnt de zon ook hoor en het is hier wel 8 graden warm, gevroren vannacht.Geniet nog lekker van de dagen in Bangkok. Groetjes dikke X

• 03 Maart 2011 - 08:58

Stan Verhoeven:

heyhey Mams,

Alles goed?
    Fijn om te horen dat het bij jullie ook lekker weer word. Buiten dat kunnen jullie vanaf het weekend lekker carnaval gaan vieren. Wij gaan vanavond lekker met z'n tweeen naar een Dutch Party night lekker frikandellen eten. Morgen moeten we om 06.30 met de trein naar Cheang Mai in het Noorden van Thailand. Daar heeft Frank ook nog een huis met een zwembad:):) Dus dat word lekker zwemmen morgen avond als we daar zijn aangekomen. Ik kan je vertellen dat we met z'n tweeen daar erg naar hebben uit gekeken aangezien het hier van het weekend gemiddeld 39+ word. Hoe is het trouwens met de 2 trouwe vier voeters van me missen ze me al een een beetje. Ik hun wel aan gezien er hier alleen maar gevaarlijke straat honden lopen. Heb net een nieuwe sim kaart gekocht, hiermee kan ik namelijk ook iets goedkoper mee naar Kars en Frank bellen en volgens mij ook naar Nederland. Helaas kan ik de komende 2 dagen niet op internet komen aangezien we een supper lange trein reis gaan maken naar Cheang Mai.

Groetjes en een dikke knuffels Stan

ps: heb net een bericht van Elly uit Australie gehad dat we de week na aankomst een Verjaardags Party hebben:D

• 03 Maart 2011 - 11:10

Ans Herfoufi:

he stannie ik heb het alweer allemaal gelezen maar het lijk me wel leuk daar allemaal en geniet maar van het goede weer hier is het koud veel plezier groeten ans

• 05 Maart 2011 - 08:19

Stan Verhoeven:

Heyhey Thuis Blijvers,

Alles goed daar met jullie?
    Vanaf heden gebruik wij onze eigen nederlands sim-kaart niet meer, dit i.v.m. de kosten van het bellen en het smsen. Wij proberen zoveel mogelijk op internet berichten achter te laten en te beantwoorden via de vele website's. Ook voor jullie scheelt het om niet te veel te bellen en of te smsen qua kosten. Sorry voor het eventuele ongemak. Groeten van uit Chiang Mai (Thailand) Stan en Kars