Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

05 Maart 2011 | Thailand, Chiang Mai

Heyhey Thuis Blijvers,

Alles goed daar met jullie?
Vanaf heden gebruik wij onze eigen nederlands sim-kaart niet meer, dit i.v.m. de kosten van het bellen en het smsen. Wij proberen zoveel mogelijk op internet berichten achter te laten en te beantwoorden via de vele website's. Ook voor jullie scheelt het om niet te veel te bellen en of te smsen qua kosten. Sorry voor het eventuele ongemak. Groeten van uit Chiang Mai (Thailand) Stan en Kars

• 05 Maart 2011 - 11:15

Oma Cobi:

hallo stan en kars ik kan alles goed volgen ik wist al dat sms erg duur is
    hier is al carnaval mijn raam voor al slingers op gehangen morgen zondag
    komt de optocht hier langs maar ik ga naar john en mario dat is gezellig daar staan we allen buiten wel erg koud dus een warmen sjaal ik zie dat het in thailand 39 gr is wat lekker
    verder alles prima gr en geniet er van omacobi .

• 05 Maart 2011 - 15:11

Stan Verhoeven:

Hallo Oma,

hoe gaat het met u?
    Dus ook bij u is alles versierd met slinger etc. Dat zal morgen wel gezellig worden bij John en Mario met z'n alle. Hoorde net op de Nederlandse radio zender dat het morgen 6 graden word. Hier word het morgen ongeveer 41 graden! Dus dat word lekker de zwembroek aan en dan het zwembad in duiken. Heel veel plezier morgen en succes met carnaval vieren. Jammer dat wij het missen maar volgend jaar doen we het dunnetjes over.

Groetjes xx Stan & Kars