Railtrip Bangkok - Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu Railtrip Bangkok - Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

Railtrip Bangkok - Chiang Mai

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

05 Maart 2011 | Thailand, Chiang Mai

Hallo beste Bloglezers,

Na al dat feest vieren is het weer tijd voor een nieuw verhaaltje.

We zijn donderdag naar een Dutch Party night in Bangkok geweest, ze hadden daar de echte Nederlandse import producten zoals: kroketten, frikandellen, bitterballen, mexicano's etc. Het leukste van alles vond ik dat iedereen die er rond liep Nederlands sprak. Helaas was het niet echt druk en gezellig, misschien kwam dat ook omdat het op dat moment ook behoorlijk hard regende. Andre een Salesmanager van Frank waar we momenteel verblijven heeft ons daarna nog mee genomen naar het nacht leven van Bangkok. En daar gingen we ogen wagen weid van open staan. Ik had in een eerder verslag geschreven over de Wallen van Bangkok. Ik kan je vertellen die hebben we nu dus ook gezien van dicht bij. We zijn met z'n drieeen 2 stipclubs in geweest, op bijna iedere tafel stonden de Thaise dames te dansen in schaarse kleding. Ik wist op een gegeven moment niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig was ik niet de enigste. Nu val ik niet echt op die Thaise dames, dus kreeg er ook niet echt een apparte gevoelens bij. Maja kan wel zeggen dat ik er geweest ben. Dus dat puntje kunnen we weer afstrepen op ons lijstje. Daarna zijn we door gelopen naar een Country Club met live music, ook daar liepen weer volop Thaise dames rond maar die waren meer voor de plezier en leed vermaak van de avond (wel met als doel om 's avonds mee naar huis te gaan). Nu hadden wij het voor/na- deel dat we die ochtend vroeg weer weg moesten. Ook ik en Kars hadden twee van die dames bij onze tafel staan. Nu ben ik opzich wel een snelle babbel, maar toch door die twee stripsclubs ga je er toch anders over denken. Ik was op dat moment meer afstandelijk tegen hun, maar vond het wel gezellig dat we wat gezelschap hadden. Het waren helaas wel dames van 41 en 47 jaar oud (het hadden onze moeders kunnen zijn, en geloof mij de leeftijd van de Thaise dames is moeilijk in te schatten). Kort daarna zijn we met z'n tweeen terug huis waarts gekeerd, nog even op het balkon na gepraat over de dag. En beseften dat we onze tijd van onze leven mee maakten. Helaas moesten we die ochtend weer om 06.00 uur uit ons bed om met de trein naar chiang Mai te gaan. Dat was ook 's ochtends snel snel onze spullen pakken en op naar het trein station. Eenmaal daar aangekomen moesten we nog 1 uurtje wachten op de trein. Dat kwam voor ons mooi uit om onze kater een beetje te ontdoen. Toen we eindelijk in de trein zaten en ook eindelijk vertrokken naar veel op onthoud was het een lange tijd zitten en wachten in de trein waar ik zelf een superrrr hekel aan heb. De treinen hier zijn ook niet te vergelijken me de NS in Nederland. In Nederland rijden ze naar mijn zeggen nog smooth maar hier zijn het echt hobbel treinen. Continue was er weer iets met onze trein, ze zag de medewerkers iedere keer met steeksleutels en schroevendraaiers rond lopen om van alles te maken dan iets met het mechanisme van de trein dan wel de airco. Gelukkog hadden Kars en ik veel lol in de trein en lagen of en toe dubbel van het laggen van de grappen die we maakten. En wij maar denken dat er geen andere Nederlanders in onze Coupe zaten. Tot dat we bijna op onze bestemming waren, vroeg Kars of ie nog even kon toiletteren waarop ik zei; dat is prima wel nu gaan dan anders ben je straks te laat. Kort daarna begon er een meisje naast mij te laggen, waarop ik zo iets had van mmmmmmm. Bleek dat ze Nederlands was en hebben samen nog even gezellig zitten praten. Toen onze trein zijn bestemmin had bereikt (eindelijk naar 13uur reizen) en gezellig met z'n drieeen naar buiten liepen daar ook gelijk afscheid hadden genomen. Kon ik mezelf ook voor mijn kop slaan dat ik niets had gevraagd qua Naam, telefoonnummer ofiets anders. Nu zijn we inmiddels een dagje verder, hebben van toen straks nog lekker gegeten bij de Thai, zitten nu lekker met z'n tweeen ons pilsje te nuttigen en te genieten hoe goed we het nu hebben. Ook nog leuk om even te laten we voor de Familie in Limburg, aanstaande 1 april (dit is geen grap) viert Elly haar verjaardag waarop wij ook uitgenodigd zijn. Speciaal voor ons heeft ze haar verjaardags feest verschoven :D:D:D En raar om te weten dat ook ik mijn verjaardag vier in Australie.

Kortom weer veel mee gemaakt. Mis jullie alle en de

Groetjes, kusjes en knuffels

Stan

  • 06 Maart 2011 - 12:52

    Hey Stan:

    Paul hier vanuit het hossende Limburg, goed om te lezen dat je het naar je zin hebt! Het is hier een dolle bende, maar het zal zeker verbleken met wat je daar allemaal meemaakt. Heb de tijd van je leven daar, veel plezier...

  • 07 Maart 2011 - 07:21

    Stan Verhoeven:

    Hallo Paul,

    Alles goed met je??
    Ik heb inderdaad al menig bericht uit limburg gehad over de hossende festiviteiten bij jullie. Zeer zeker zal ik de tijd van mijn leven krijgen, kan het nu af en toe nog niet beseffen. Veel plezier met carnaval en we spreken elkaar snel!

    Groeten vanuit de tropen Stan

  • 07 Maart 2011 - 11:32

    Ramona:

    hey Stan
    wat leuk om je avonturen te lezen zo op internet. heel veel plezier met je verdere avonturen, en ik blijf het volgen.
    groetjes xxx Ramona

  • 11 Maart 2011 - 14:08

    Ans:

    he stan alles goed daar het is te hopen dat je geen last heb van de aardbeving ik wens juow nog veel plezier daar groeten breda ans doeiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 22084

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 31 Mei 2015

Visit back home!

25 Februari 2011 - 26 Juli 2011

Thailand & Australie

31 Juli 2012 - 30 November -0001

Big move Down Under!

Landen bezocht: