Hallo Hallo - Reisverslag uit Brassall, Australië van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu Hallo Hallo - Reisverslag uit Brassall, Australië van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

Hallo Hallo

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

05 April 2011 | Australië, Brassall

Hallo Hallo!!

Hier weer een berichtje van down under :)

In mijn laatste berichtje had ik gestuurd dat we de Gold Coast hadden bezocht en een aantal gebieden die overstroomt waren.vorige week donderdag zijn we naar een Koala park gegaan dicht in de buurt van Brisbane. Het koste ons $30.- pp om naar binnen te kunnen. Ik kan je wel vertellen dat het de moeite waard was om het te doen. Als eerst zijn we de zoet water krokodillen tegen gekomen (gelukkig dat er een hek was) nietdat deze groot waren. Maar je weet maar nooit. Vlak naast de krokodillen was het kangeroe weiland waar tamme kangeroes rond liepen. Het is toch raar om te zien wat voor beesten het zijn. Ik ken ze alleen van de tv serie Skippy ;) De vacht van de dieren zijn zacht en ze hebben gigantisch grote voeten. Maar dat zal wel de reden zijn voor het springen. Al met al wel uitkijken daar dat er niet eentje je spullen uit je zakken mee neemt, want ze waren aardig nieuwsgierig. Naar dat we de kangeroes hadden gezien zijn we door gegaan naar het koala gedeelte in het park, waar je dus ook met een koala op de foto kon gaan. En uiteraard Stan kennende heb ik dat gelijk gedaan, want die kans krijg je natuurlijk bijna niet. Het beestje wat ik vast hiled was ongeveer een 50cm groot schat ik en woog een kilo of 8 a 9 (net zo zwaar als de honden in limburg ;) ) Naar een aantal foto's hebben genomen zijn we daarna terug gegaan naar huis en hebben we nog gezellig met z'n alle nog een pilsje gedronken. De dag erna hadden we een feestje bij de vriend van Elly waar we tot gisteren verbleven. Dat was super gezellig, anders dan dat wij onze feestjes vieren. Hier zitten ze meer op stoelen beetje muziek aan en een groot kampvuur maken en met zijn alle lekker een pilsje drinken en kletsen en niet te vergeten de BBQ want daar zijn ze hier helemaal weg van. Het feestje begon afgelopen vrijdag om een uur of 5 's middags en het duurde eigenlijk tot de laaste naar bed of naar huis ging. Zelf ben ik rond een uur of half 2 mar gaan slapen aangezien we de avond van te voren het ook aardig laat hadden gemaakt. Zaterdag ochtend was het natuurlijk 's ochtends uitslapen en een stevig ontbijt eten (bacon, worst en ei). Daarna ben ik met Elly een externe hardeschijf gaan kopen om mijn foto's te bewaren aan gezien ik maar een kaartje heb van 2gb om foto's mee te maken, daarna zijn we door gereden naar een vriending van Elly waar we nog een film hebben gekeken en eigenlijk de bedoeling was dat we zouden gaan zwemmen alleen het water in het zwembad was superrrr koud. Zondag zijn Kars en ik naar vrienden van Elly gegaan (die we het eerste weekend van onze reis in Australie hebben ontmoet). Daar hadden we met z'n tweeen een afpraak mee gemaakt om gezellig met zijn alle een middag te BBQ'en en uiteraard de mannen een pilsje onder elkaar te drinken en sinds die dag verblijven wij nu bij hun. Inmiddels hebben we waarschijnlijk werk bij een gespecialiseerd transport bedrijf voor zwaar en super groot materiaal, we zijn benieuwd wat we daar kunnen gaan doen en voor hoelang het is. Uiteraard kun je de meeste foto's vinden op mijn Facebook pagina aangezien Hyves en Waarbenjij.nu heel langzaam zijn met het laden van de foto's of je kunt er maar een X aantal plaatsten ;) Heel veel groetjes en knuffels van mij en tot het volgende reisverslag!!

Groeten vanuit Down Under Stan

• 05 April 2011 - 08:45

Leones :

he ik heb me fiets al klaar staan .. ik kom zo even jullie kant op! Ik heb het zo koud hier in Holland.. ik sms als ik er bij ben ;)

haha grapje! mooie verhalen echt geweldig stiekem ben ik wel een beetje jaloers! al die fucking mooie beesten!

genekt en stuur mooie foto's en verhalen vind het leuk om te volgen!

doe Kars de groeten en een aai over zijn bol!!

Later boys!

• 05 April 2011 - 17:41

Tim :

Maatjee :D klink goed man !!! erg lekker !!

Kan het me helemaal voorstellen bij dat kampvuur!!!!

JALOERS!!!!!!

geniet ervan jonge!!!!

i love u mate !

• 05 April 2011 - 19:02

Saskia Haartsen:

wat super leuk dit allemaal voor jullie beiden. Wat een enorme ervaring Ik kan me voorstellen dat je een harde schijf nodig hebt voor al je foto's. Slim dat je alles zo beschrijft, zo kan je het allemaal onthouden. Jullie maken zoveel mee! De Praxis (of Gamma??) ingewisseld voor transportbedrijf...heel veel succes en pas op de kangoeroes op de weg haha.
    Heel erg veel reisplezier met z'n tweetjes plus de rest. Groet Saskia

• 06 April 2011 - 18:42

Lia:

heey maatje,weer leuk om een verhaal van je te lezen we volgen je op de voet, en wat de foto's betreft
    je zit echt op " n kangeroe-eiland"
    Heel veel groeten en 'n knuffel van Storm & Binck dikke kus uit Zuid- Limburg X