Een update van de reis! - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu Een update van de reis! - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

Een update van de reis!

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

11 April 2011 | Australië, Bundaberg

Hallo Hallo iedereen,

Daar ben ik weer met een nieuw reisverslag.

Ik had in het vorige reisverslag gezet dat we bij een transport bedrijf zouden gaan werken. Helaas is dat er niet meer van gekomen aan gezien in het noorden van Queensland nog steeds overstromingen zijn, en dat bracht het probleem dat de meeste vrachtwagens te zwaar beladen waren om over de bruggen heen te rijden :( Naja dat kan gebeuren uiteraard. De dag erna hebben we een trein reis geboekt van Brisbane naar Bundaberg. Waar we nu momenteel verblijven in een hostel, in de hoop dat we hier wel werk konden vinden. We zitten hier nu vanaf donderdag 7 april en tot op heden heb ik nog geen werk gehad. Kars had het geluk dat hij vandaag kon werken bij een Farm. Hier rond bundaberg is er niet veel te doen, het is meer feesten rond het hostel en zo nu en dan een pilsje drinken. Een deze dagen gaan we een plan maken hoe we onze reis verder gaan plannen betreft met werk en het rondreizen naar de andere steden in het zuiden van Australie. Ook hier zul je tegen die tijd een berichtje over krijgen wat we van plan zijn om te gaan doen. Morgen kan ik waarschijnlijk aarbeien gaan plukken voor een aantal uurtjes. Dus dat word 's ochtends vroeg om 4uur uit bed. Zo te horen via de radio is het in Nederland bijna net zo warm als hier in Australie, geniet er maar lekker van met z'n alle. Voordat het weer straks weer verandert.

Groetjes en een dikke knuffel vanuit Australie Stanneman

  • 11 April 2011 - 10:25

    Tim:

    Hey mate!

    Hoe gaat t maatje? heb je je ergens ingescreven voor werkzoekende ofwat? Hopen dat er ff een mooi baantje komt !! morgen word t al minder in Nederland helaas :(

    Geniet ervan maatje !!!
    x

  • 11 April 2011 - 15:25

    Frans:

    Hee mannen, zo te lezen gaat het super, kan ook hier aardbeien plukken hoor dus ik snap niet waarom jullie daar voor naar Australië moesten, ha ha.
    Hij geniet ervan en we volgen jullie op de voet. Gr uit Limbabland.

  • 12 April 2011 - 07:13

    Stan:

    Heyhey,

    @ Tim; met mij gaat het prima kerel. Moet zeggen mis momenteel het thuis zijn. Zou zo ieder moment het vliegtuig kunnen pakken en terug komen. Maar er is nog zoveel te zien hier...

    @ Frans; Heyhey hier de aardbeien planter, ik moet zeggen dat doe je ook maar voor een dag en dan kun je ook gelijk door naar het ziekenhuis voor een rug operatie :( Verder momenteel een beetje heinwee, maar daar komen we wel over heen heb er alleen wel al een aantal dagen last van.

    Groeten van uit Australie Stan

  • 12 April 2011 - 08:42

    Astrid:

    Hey Hey,
    Leuk om je verhalen te lezen, om zo bij te blijven wat jullie zoal doen.
    Nu is het best wel koud hier in NL. Maar het wordt weer beter.
    Geniet er maar lekker van en pluk ze!!!!!

    Gr en liefs Astrid

  • 12 April 2011 - 21:51

    Ton Amsen:

    What's up doc? Toch geen heimwee zeker?? FF doorbijten, ben je zo doorheen. Heb ik ook gehad, je maakt zoveel dingen mee dat je die heimwee zo vergeten bent. En wat die rugpijn betreft, goed door je knieën zakken hè, daar heb je die gewrichten voor, niet teveel krommen die rug als je weer zou moeten plukken. Have fun the coming period ;-)

  • 14 April 2011 - 18:50

    Peter Verhoeven:

    Hoi kerel,

    Ik begrijp dat je een beetje last van heimwee hebt, maar dat is normaal hoor. Niets bijzonders en over een paar dagen is dat wel weer over. Vooral als je beseft wat voor een levenservaring je nu opdoet, want dit is iets unieks die reis van je.
    Dus Stan borst vooruit en heb nog veel leuke momenten daar.

    Groetjes en "have fun",

    Peter.

  • 14 April 2011 - 20:06

    Oma Cobi:

    stan heer alles oke je gevoellens kan ik mij in denken maar als je hier bent
    wil je gelijk terug wij waren 2 maanden in australie heerlijk als ik kon vliegen vloog nu weg het is hier koud ik heb de verwarming aan .
    stan zet door dat kun je het gaat overgeniet van je vacantie vele gr van oma cobi

  • 15 April 2011 - 09:16

    Ine Aspers:

    Ha die Stan,ik las ook van je heimwee,en herken dat van mijn dochter Lincey,toen zij in australie was.En stan dat gaat echt over.Misschien is t al over.Heel veel plezier aldaar,en vele groetjes.Ine

  • 16 April 2011 - 19:44

    Marijke En Kees:

    Hallo stan ik heb je reisverslagen gelezen geweldig gewoon nog een fijne tijd daar en we kijken uit naar je volgende verslag lieve groetjes
    vanuit Brabant Marijke en Kees

  • 26 April 2011 - 07:25

    Jolanda:

    he stanneman, Leuk om te lezen dat je down under bent geniet er van, en heel veel plezier daar, jammer dat je niet naar queensland kunt maar, het zuiden is ook mooi vooral adelaide .Succes met de reis verder. groetjes jolanda

  • 26 April 2011 - 07:37

    Stan Verhoeven:

    heyhey jolanda,

    alles goed?
    momenteel zit ik in de buurt van brisbane. er zijn inderdaad nog wel overstromingen maar dat is nu helemaal in het noorden van queensland. ik ben nu net terug op mijn bestemming naar 4 dagen sydney. al met al een super mooi land om te zien. een groot avontuur!!!

    groeten stan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 22070

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 31 Mei 2015

Visit back home!

25 Februari 2011 - 26 Juli 2011

Thailand & Australie

31 Juli 2012 - 30 November -0001

Big move Down Under!

Landen bezocht: