Bangkok week 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu Bangkok week 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

Bangkok week 2

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

15 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo Hallo daar,

hier weer een nieuw reisverslag vanuit Bangkok.

Naar een aantal dagen goed ziek zijn geweest, zijn we weer fris en fruitig om onze reis weer voort te zetten. We hebben net ons Hotel en bus geboekt richting Ko Pha Ngan het party eiland van Thailand. Morgen om 6uur 's avonds onze tijd vertrekken wij met de VIP Bus naar het zuiden. We verblijven daar 5 nachten en komen daarna weer terug met de bus naar Bangkok om dan de laatste dagen hier te verblijven voordat we naar Australie gaan. Wij ik momenteel heel veel zin heb om naar toe te gaan. We beseffen ons nu ook dat we net iets langer dan 2 weken weg zijn van huis en dat die weken ook super snel zijn om gegaan. Uiteraard is Thailand een superrr mooi land en hardstikke vriendelijk mensen. Ik weet zelf niet of wij de aankomende dagen via internet jullie op de hoogte kunnen houden, laten we het hopen van wel. Iedereen de groetjes en bedankt nog voor de reactie's. Je kunt de meeste foto's van mijn vakantie zien via Facebook. Daar staan nu gemiddeld 300 foto's op. Misschien de moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Groetjes Stan

• 15 Maart 2011 - 07:14

Lia:

hey stanneman fijn om te horen dat jullie weer beter zijn, het is leuk om te horen dat jullie 2 het zo naar je zin hebt. En wat hebben jullie veel gedaan in twee weken tijd.Heel veel plezier op het party eiland.groetjes dikke kus mam.

• 15 Maart 2011 - 10:04

Leones !! :

Joo Reizigers..
    geweldig die verhalen..
    ik ben helemaal benieuwd naar Australië! met die kangoeroes en al dikke andere weelde dieren! maak veel foto's jongens maar daar zijn jullie al mee bezig..! geniet maak lol en sla alles goed op! op je laptop en in je kop! ;) kerels het beste en ik typ jullie van de week weer..!

De groetjes van Desirée, en Leones

• 15 Maart 2011 - 11:04

Stan Verhoeven:

heyhey

@ Lia; ben een aantal dagen goed ziek geweest. Nu gaat het weer beter veel aan de water gezeten en het nodige aan slapen gehad. Morgen om 6uur 's avonds met de bus naar het zuiden dus word weer spannend.

@ Leones!! Heyhey kerel, uiteraard blijven we foto's maken en de verslagen bj houden, helaas baal ik er toch van dat ik me laptop niet heb mee genomen. Dus dat word iedere keer een internetcafe in maja de foto's blijven we uploaden en de verhalen ook.

Groetjes en een dikke knuffel stanneman

• 16 Maart 2011 - 11:29

Ans :

he stan je nieuwe fotos zijn alweer leuk ik wens je nog veel plezier en je maatje ook groeten ans

• 16 Maart 2011 - 23:21

John En Elly:

Hai jongens fijn dat het weer beter gaat. Veel plezier op het party eiland.
    We kijken uit naar nog meer van die geweldige foto's.
    Have fun groetjes John en Elly

• 22 Maart 2011 - 13:56

Annelies:

He Stannemannetje,
    Zo te zien verveel je je geen moment daar!! Nog heel veel plezier en ben voorzichtig!!!! Dikke knuffies Liesje.

• 23 Maart 2011 - 05:20

Stan Verhoeven:

Heyhey Annelies,

Inderdaad verveel ik me niet, we hebben van alles ondernomen olifanten rijden etc. Morgen vliegen we door naar Australie voor je Kowala beertje ;)

Groetjes dikke knuffel Stan