Laatste Update vanuit Bangkok (Thailand) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu Laatste Update vanuit Bangkok (Thailand) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stan Verhoeven - WaarBenJij.nu

Laatste Update vanuit Bangkok (Thailand)

Door: stanverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Stan

24 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo Hallo,

Hier het laatste reisverslag vanuit Bangkok.

We hebben de afgelopen anderhalve week een top weekje gehad. Het laatste wat ik jullie had laten weten was dat we met de VIP bus naar Koh Pha-ngan gingen. Ik kan je vertellen dat zowel de bus al het trein vervoer niet optimaal is en niet vergelijken als bij ons in Nederland. Maarja als je het omrekend qua prijs in euro's moet je dan ook niet klagen, voor een afstand van ongeveer 12 a 13 uur reizen ben je hier gemiddeld tussen de 15 a 25 euro kwijt waar je voor in nederland de hoofdprijs voor betaald. Maar dat terzijde eenmaal bij de Ferry aangekomen die ons naar het Party eiland bracht zijn we 's ochtends vroeg met een stel Americanen bier gaan drinken wat super leuk was ondertussen scheen de zon volop buit een gemiddelde temperatuur van rond de 38 graden in combinatie met een helder blauwe zee en parel witte stranden ;):P Leek het net voor ons als of we op een paradijs waren beland die je zo vaak in een film ziet. we konden onze eigen ogen niet meer geloven. Toen we op Koh Pha-ngan aankwamen hebben we gelijk onze tassen gepakt en regel recht naar het hotel gegaan. Wat dit maal er veel beter eruit zag dan het vorige (we weten dat we niet in een 3 of 4 sterren hotels verblijven, maar schimmel en dat soort dingen op de muur hoeven we ook niet te hebben). Overal waar je rond keek stonden alleen maar palmbomen om je heen, die dag zelf zijn we op ons hotel gebleven en wat gaan zwemmen in het plaatselijke zwembad wat erg aangenaam was vanwege de hoge temperatuur daar. De volgende dag zijn we als twee echte Nederelanders te voet de kustlijn en het eiland gaan verkennen. Nogmaals het is niet tevergelijken als de plaatselijke Noordzee. Het dorpje was niet erg groot maar wat je nodig had was ook aanwezig. Het had daar ook echt een uiterlijk als of je het in een woestijn tegen zou komen. Ook daar in het dorp super vriendelijke en aardige mensen. Niet steeds van die gekke verkopers op straat zoals in Bangkok die om de 5 minuten terug komen om weer een hangmat te verkopen :S Die avond zijn we in het dorpje bij een Mexicaans restaurant gaan eten, heerlijk Borrito's en Tacco's. De eigenaar zelf kwam ook uit America. Stom toevallig zijn we daar ook 2 andere dames tegen het lijf gelopen uit ons hotel en hebben daar gezellig een aantal pilsje mee gedrinken en laat op de avond nog mee gaan nachtzwemmen in het zwembad bij ons hotel. De ochtend daarna hebben we eerste heerlijk nog even bij geslapen van de aovnd daarvoor en ons ook weer klaar gemaakt voorde wel bekende Full Moon party. Van iedereen kreeg je berichten en advies wat je allemaal beter wel en niet kon doen, heb op een geven moment er ook niet meer op al die beichten gereageerd je en zelf gek van en je weet op een gegeven moment ook niet meer wat je er allemaal mee moet doen, heb ook tegen Kars gezegd van we laten de verhalen links liggen en we laten het gewoon op ons afkomen. Eenmaal bij de Full Moon party zelf viel alles reuze mee van al die verhalen van buiten af. Tuurlijk komen er kerels naar je toe voor drugs ect. Maar zolang dat en je zelf er niks van aantrekt en gewoon ''Nee'' tegen hun zegt gebeurt er vrij weinig. Ik moet zeggen zoon groot feest met gemiddeld 15.000 mensen op een strand is waanzinig om mee te maken. Zelf zijn we rond half vier 's nachts terug naar ons hotel gegaan. Op 22maart zijn we weer met de Ferry terug naar het vaste land gegaan om daar met de slaaptrein terug naar Bangkok te gaan. Al met al heeft de reis ons ongeveer een anderhalve dag gekost. Nu zit ik dit laatste bericht te typen op de laatste dag Thailand. Over 4 a 5 uur gaan we naar Bangkok Airport om om 6uur 's avonds onze tijd (dus 12uur 's middags nederlandse tijd) door te vliegen naar Brisbane Australie:D:D We kijken er erg naar uit om er naar toe te gaan en aan een nieuw avontuur te gaan beginnen nieuwe foto's en verhalen te maken voor jullie en zelf veel levens ervaring op te doen.

Hier de laatste keer de groetjes vanuit Thailand en tot het volgende berichtje maar dan vanuit Australie

Stan

• 24 Maart 2011 - 09:07

Ine:

nou stan als ik t zo lees maken jullie een te gekke tijd mee,en wat je nog mee gaat maken samen met kars.Ik vind t erg fijn te lezen hoe goed jullie t hebben .geniet ervan en Nederland blijft jullie volgen. groetjes ine

• 24 Maart 2011 - 10:00

Laura:

Hé Stan,
    Leuk dat je weer een verslagje hebt geschreven. Fijn om te horen dat het een leuke ervaring was op de Full Moon party en de omgeving daar. Goede reis naar Australie en doe de familie de groetjes. Xx

• 24 Maart 2011 - 17:33

Lia:

hey maatje, heerlijk om weer een verhaaltje van je te lezen,wat hebben julle samen al veel beleefd, geweldig, fijn dat het bij de Full Moon Party allemaal goed is verlopen. Heerlijk moet het zijn om op deze manier heel veel te ontdekken. Goeie reis naar Austalie we horen weer van je als vaste grond onder je voeten hebt. Heel veel groetjes en n poot van Storm en Bincky en n dikke kus van mij X

• 24 Maart 2011 - 17:47

Louise:

hallo stan fijn dat het goed gaat met jullie wat een fijne reis wij genieten van jullie verhalen.
    Veel gr in australie, en totde volgende keer. Tante Louise.

• 25 Maart 2011 - 00:45

Elly:

Hai Stan, de tijd in Thailand is wel een hele belevenis geweest, op naar nog meer avontuur in Australie. We lezen graag weer meer verhalen.
    Veel plezier en geniet ervan, veel lieve groetjes uit Breda
    John en Elly

• 27 Maart 2011 - 08:54

Henriette:

Hoi Stan, leuk om je verhaaltjes te lezen! Leuke tijd in Australie.

Groetjes

• 27 Maart 2011 - 17:54

Ans:

he stan leuk je reisverslag te lezen veel plezier in australie en je maat ook groeten ans

• 28 Maart 2011 - 23:38

Stan Verhoeven:

Hallo hallo,
    Bedankt voor alle berichtjes :)

Gr. Stan